یه خواهر خوب پیدا کردم...
نوشته شده توسط : **best boy**

سلام .

امروز احساس می کنم حالم خیلی خوبه...میدونین چرا ....؟؟؟؟!!!!!

تو دنیا یه سری ادم هستند که درس میخونن و به بقیه هم کمک می کند و یه سری دیگه خیلی خودخواهند....

یکی مثل انیشتین یکی هم مثل...

راستش من یه چند وقتی انگیزه نداشتم ،هدف نداشتم،و امیدی برای درس خوندن نداشتم....ولی یکی رو دیدم که

با اینکه سطحش خیلی خیلی از من بالاتر بود ولی خیلی راحت به حرف های من گوش داد و بهم کمک کرد.... .من

همیشه دوست داشتم یه خواهر بزرگ تر از خودم داشته باشم و بتونم باهاش درد دل کنم  ولی فکر میکنم حالا خدا

 یه کسی خیلی  خیلی خوبتر بهم داده....

خدایا شکرت که به حرفم گوش دادی ....اخه دلم خیلی گرفته بود....اگه سر درد و دلم باز بشه....اووووهههههه 1000

تا دستمال کاغذی باید خالی کنی پای حرفام....

خدایا....خدایا.... این نعمت، این خواهری رو که بهم دادی همیشه مواظب خودش و husbandش باش.... .همیشه

موفق باشن .... .و در زندگي بهترين ها رو بهشون بده .

ببخشید وقتتون رو گرفتم....یا حق...خداحافظ





:: بازدید از این مطلب : 912
|
امتیاز مطلب : 124
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مائده در تاریخ : 1389/11/26/2 - - گفته است :
سلام کمال جان من ویاسر داریم نوشته هاتو میخونیم ممنونم از لطفت من کاری نکردم تو خودت پسر با استعدادی هستی و من مطمئنم به هرچی که اراده کنی میرسی کامیاب باشی

/weblog/file/img/m.jpg
3tare در تاریخ : 1389/11/13/3 - - گفته است :
slm
mer30 oomadi 2 webam nazar dadi 2bare ham bia
byrasti u ham terkoondia!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: